Страници

понеделник, 7 април 2014 г.

Приятелски секс


-На къде си се запътила така?-попита ме Минджу.
-Ами ... с Джонг ще гледаме филми.-каза Джихю.
-Пак ли там ще спиш?
-Не знам, мамо.
-Ей аз само се тревожа за теб.
-Това е Джонгхюн за бога.
-Добре добре.Приятно изкарване.
-В съседния апартамент сме.
-С удоволствие ще ви проверя.
-Добре.
Джинхю се отправи към съседа си.

-Джонг...-извика.
-В хола съм.
Тя се отправи натам и го намери клекнал да разглежда дисковете. Джи се засили и му се качи от горе.Двамата паднаха настрани смеейки се.

-Някой ден ще ме убиеш.-усмихна й се Джонг.
-Мисли,че вече си свикнал.
-Не се стреснах.
-Добре.Какво ще гледаме?
-Ами ... още не знам.-върна се към дисковете.
-Джонгхюн,каниш момиче да гледате филм,а ти не си се подготвил?-направи се на възмутена.
-Ти пък щот не си всеки път в къщи.-усмихна й се Джонг.
-Отказвам да ходя до магазина за каквото и било.-кимна Джи.
-Добре...тогава искаш ли да се пробваш с един японски филм?
-Навита съм,ако ли не ти ще ми превеждаш.
-Съгласен.
Двамата седнаха и почнаха да гледат.

Джи си качи краката върху скута на Джонг и се изпъна на дивана.Тя много добре се справи с филма и много малко трябваше да й бъде преведено.Накрая и се стори скучен и се унесе,но накрая Джонг не спря да крещи на екшъна и тя му хвърли една възглавница.След като свърши той отиде да прибере диска.
-Ако искаше да спиш по-добре да беше отишла в спалнята ми.
-Просто края беше страшно скучен.-оплака се тя.
-Добре сега какво ти се прави?
-Честно казано се чувствам толкова изморена и пребита.
-Защо?Тази седмица не ви ли беше най-свободната?
-Една от свободните.Да,но не знам явно съм си свикнала на трудните и мощни седмици.
-А сега мързелуваш и не знаеш кое по-напред да направиш.
-Ох,Джонг толкова добре ме познаваш.
Той се върна,вдигна й краката и застана в позицията,в която беше през целият филм.
-Ами всеки ден си говорим.
-По-скоро ти споделям прекалено много.Трябва да те ограничавам.-тя се изправи в седнало положение.
-Нали съм ти като брат.
-И?
-Затова трябва да знам всичко!
-Жалко аз исках да те използвам за нещо друго.-усмихна се тя.
-Мръсница такава.-удари я леко по бузата.
-Дай да пуснем телевизора.-посочи го.
-Дистанционите са точно пред теб.-каза и се облегна назад.
-Не знаеш как да се държиш с едно лигаве.-взе ги.
-Дай на мен.-посегна към дистанционото.
-Вече свърши.-пусна телевизора и започна да търси нещо интересно.
-Какво искаш да гледаш?-попита Джонг.
-Не знам.Искам просто да правим нещо...оф от кога не съм гледала телевизия и съм забравила всичките предавания.-ядоса се тя.
-Ти и без това не гледаш много по принцип.-погали я по главата.
-За твое сведение обичам да гледам просто забравям кога трябва да пусна тивито. Я ме остави.-одръпна се от него.-Я виж какво намерих.
-Джонг,вдигна глава към телевизора.-Какво е това?
-Секс образование.-усмихна се Джи.-Е какво ще кажеш?
-Господи,от всичко това ли избра?
-Избери ти тогава...-поде му дистанционото.
-Отивам да ям в кухнята.-стана Джонг.
-Направи ми един сандвич.-провикна се Джи.

След 30 минути:

-Заповядай.-подаде чинията на Джи.
-Мерси.-пое я без да откъсва поглед от телевизора.
-Какво става?-седна той и се загледа.
-В момента говорят за секс между приятели.
-Това според мен е тъпо.
-Защо?Приисква ти се и звъниш на приятелката си и без да плащаш или без да се обвързваш.Според мен звучи добре.
-За бога,ти все още не си го правила от къде ще знаеш чувството?
-Не знам,просто ми звучи яко.
-Искаш ли да пробваш тогава?
-Не.Имам чувството,че ще стане нещо повече,а аз не искам да те загубя като приятел.
-От къде знаеш ти,че ще се разделим?
-Айде сега.Всички двойки се разделят или просто ще ни хванат.
-Може и да ти предложа.
-Не съм такъв характер,че да се женя,а и никой не ме харесва.-каза Джи.
-Може аз да съм те харесал.
-Ще престанеш ли с това?-погледна го ядосано.
-Не си ли се питала дали ме харесваш?
-Моля?
-Помисли си...постоянно си говорим,заедно сме през цялото време и тук и на работа...
-Да,защото си ми като брат.-усмихна му се.
Джон млъкна и я погледна сериозно.
-Сега какво съм направила?
-Защо се страхуваш от чувствата си?
-Може би,защото обичам някой.
-Едва ли.Щях да знам,защото ти не можеш без да споделяш.
-Добре,ще се целунем и ще видим дали има страст между нас и така.
-Добре и без това няма какво да правим.
Джихю се наведе към него и допря усни към него и след това се отръпна.
-Ето,нямаше нищо.
-Защо се изчерви?-попита сериозно.
-Защото не целувам всеки срещнат.
-Това ти беше и първата целувка,нали.
-Сега ще се заяждаш ли?
-Не.
-Добре.Ето,видя ли няма нищо.
-Това ли го наричаш целувка?
-Давай ти тогава.
Джонг в началото се доближи бавно,но щом застана на сантиметри от устните й и се нахвърли. Джи беше изненадана и затова лесно си отвори устата и пропусна езика на Джонгхюн да обходи устата й.Тя изстена от удоволствие и го прегърна,но след време започна да гали гърба на Джонгхюн с ръцете си.Той леко се усмихна,но продължи да я целува.Започна да гали лявото и бедро и бавно легнаха на дивана.Тогава се отделиха от себе си,за да си поемат въздух. Джонг се доближи отново до нея,но започна да говори:
-Още ли мисли така?
-Сега какво?Ще станем секс приятели.-усмихна се.
-Не!Аз искам нещо повече от това.
Джонг започна да целува врата й.
-Джонгхюн...моля ти ... се...
-Просто се отпусни.Знам какво правя.

1 коментар: