Страници

вторник, 15 април 2014 г.

Под носът на феновете 1еп.

Здравейте,аз съм изгряваща кпоп певица. Дебютирахме с ЕХО и сега жънем успех. Всичките от групата си имат приятел,но без мен,но не съжалявам. Колко скандали и събирания е имало,че ми се е надуло главата,а някои ги е срам да се целунат. Познаваме и други двойки,но много малко от тях като се съберем си показват чувствата един към тях,но не ги виня. Сасенг феновете са ужасни и понякога загубваш любовта си само заради фирмата и рейтинга. Има основана група,която помага на влюбените. Например да ги покрие като използват връзките си или да организират ваканция и всичко да мине идеално,или такива като мен да дават нови идеи. Някой толкова са хлътнали,че са ме питали какво да облекат. Най-досадното е че винаги ми казват,че и аз някой ден ще разбера или ще ме видят и те мен,а най-гадното е че постоянно някой хора се опитват да ме сватосат или казват,че моята любов ще бъде много сладка. Както и да е. В тази група има много мениджъри, режисьори,водещи,даже и шефа на JYP е тук и той най-много помага. Разказвам ви всичко това,защото всички се хванаха на бас,с кого по-бързо ще си допадна и ще изляза с него. Аз съм много песимистична към любовта и имам доста критерии и явно съм им надула доста главата с песимизъм. Сега отивам на сляпа среща уредена от CL,която е с GD. Много е яка и я обожавам ама като почнат да се лигавят с него ... добре де завиждам и затова реших тя да започне първа,поне имах право на това,но момичетата от групата ме познават много добре особено две от тях,така че те ще направят нещо. Както и да е.

 В момента влизам в кафенето на майката на Хюки,която има специално място за известните на вторият етаж. Винаги съм харесвала кафето й. От както съм в Корея винаги съм идвала тук. Тук трябва да вметна,че съм от България и съм на 22. Мечтата ми е да отворя сладкарница и аз да пека сладките. Но тъкмо да стане и се оказа,че родителите имат проблеми и по-скоро сестра ми им трябваха пари,а и бях много заета и заради това мечтата ми ще почака. Седнах на масата и зачаках мъжа,който трябваше да седне срещу мен.




-Дано да си заслужава всичко това.-измрънках си.- Спокойно,само два месеца ще минат бързо и те ще се отчаят. Да! Ще се справя!
-Извинявай,но ти ли си ...
-Моля?
Когато се обърнах ми се прииска да изкрещя. За бога това беше Сънгдже от BTOB. Ах,в последно време умирах за тази група,а в момента идола ми е пред мен. Майната й на CL. Знае къде ми е слабото място,но той е телец,а стрелците не си подхождат с такава зодия. Усмихнах се и казах:
-Да?
-Ти ли си за срещата?-изглеждаше учуден.

-Да. Защо?
-Може ли да седна ...
-Естесвено.
След като се настани и поръча,обърна вниманието си към мен.
-Защо се учуди като ме видя?
-Ами толкова известна и даже те сложиха в класацията за една от най-красивите и без гадже...-усмихваше се тъпо и си разтриваше врата.
-Ами ти? Никоя ли не ти е покорила сърцето?
-Ами Купидон още не ме е уцелил.-усмихна ми се и усетих,че се отпусна малко.
-При мен нещата са по различни. Като стане дума за любов и ставам доста голям песимист и явно съм им писнала.
-Аз пък толкова им завиждам,че постоянно съм в лошо настроение покрай влюбени.
-И как се свързаха с те ?-усмихнах му се.
-Ами CL се свърза с мениджъра ми и групата веднага кресна да ме пращат.-не спря да се усмихва и сърцето започваше все повече да се топи.
-Какво мислиш за всичко това?-заиграх си със сламката си.
В този момент му донесоха горещият шоколад и сервитьорката помоли за автограф от двамата.  Без проблем й дадохме и след това ни остави на спокойствие.
-Кафенето е много хубаво.-каза той и се загледа.
-Така е. Сервитьорките са мили и от време си открадват по един автограф,но никога не снимат и този изолиран втори етаж е много подходящ за нас.
-Права си. Тук е най-комфортно за мен,защото другото кафе ми е ... странно.
-Нали! Всички са там и не можеш да се усамотиш за момент.
-Да,а в други кафенета те нападат феновете.
-Тук и храната е вкусна.
-Да. Да вземат да направят повече места за идоли.
-Ако питаш мен цял спа център трябва да се направи заради тези фенове.-усмихнах му се.
-Още си в началото и нищо не си видяла.
-Защото съм отпусната с всички и прегръщам някого анти-феновете веднага бързат да се възползват.
-Абе не знаеш какво е на мъжките групи.
-Сеънг ми е разказвала,все пак е била сасенг,а и самата аз съм била фен.
-Добре,но не познаваш чувството.
-И не искам.
Накрая се засмяхме.
- Не ти отговорих на въпроса. Всичко това е сладко,но на моменти се превземат.-започна да обяснява Сънг.
-Нали!
-Карали са ме да питам приятеля си къде ще я води и какво да облече,а ...
-Може просто да му звънне.
-Да. И накрая казват,че...
-И ти някога ще разбереш. Съжалявам,че те прекъсвам,просто...
-Ти е писнало,но пък искаш да помогнеш,защото не се знае кога ще ти притрябва помощ.
-Да! Най-сетне някой да ме разбере.
-Ами,така е като повечето си имат половинка.
-Да...
Разговорът продължи много сладко. Имахме много общо като книги,филми,идоли,храни и други неща. По едно време погледнахме часовника и се оказа,че са минали повече от 3 часа. Решихме да си тръгнем като по пътя си вземем сладолед. Сънгдже ме заведе до колата си и ми отвори вратата. След като се настани ми каза:
-Избери музика. Знам един много хубав магазин,но е далече.
-Добре.
Взех дисковете. Избрах B2ST-Say No.
-Разбрах,че харесваш тази група.
-Да,но харесвам и вас и слушам всякакви песни.
-Кой е любимият ти от моята група?
-Не е ли очевидно?-зачервих се леко.
-Мислих,че просто се държиш любезно.-усмихна се той.
-Е сега...
Двамата се засмяхме. Пътувахме 40 минути и Сънг ме разпитваше за България. След като стигнахме аз казах какво искам и той стана за да вземе два сладоледа. След 10 минути Сънгдже се върна. Започнахме да ядем и по едно време той започна да се смее.
-Какво?-изненадах се аз.
-Стой мирно.
-Защо?
-Защото идола ти ще направи нещо,което го правят по драмите.
След като го каза се приближи към мен. Взе кърпичка и избърса края на устните ми и носът ми.
-Бях ли романтичен?-усмихна ми се на сантиметри от лицето ми.
-Ако срещите започват с толкова вдигната летва предчувствам,че накрая ще е скучно.
Двамата се засмяхме,но пак се умълчахме като се гледахме.
-В срещите включени ли са целувките?
Цялата се изчервих,а Сънгдже се усмихна. Наведе се и ме целуна по челото и после се отдръпна.
Бяхме тихи на път към нас. Преди да сляза от колата му ми поиска номера ми. Качих се горе усмихната до уши.
Сънгдже:
Прибрах се развълнувам и легнах на леглото. Останалите от групата си имат гаджета само аз,макнето, нямам. Винаги съм искал приятелка,но да е любов,а не просто ей така. Много ми хареса Кийра. Може би тя е момичето за мен. Не знам,но искам да споделя любовта си с някого и мисля,че това ще бъде тя.
-Кийра ти ще бъдеш моя!
 


Няма коментари:

Публикуване на коментар