Страници

петък, 25 април 2014 г.

Код ,,Червено"! 11еп.


Всички се качиха на горния етаж като Кийра заключи мазето. Влязоха в стаите си,за да се изкъпят. Дейна,Кийра и Боа останаха да приготвят вечерята. Таемин взе Сули на ръце. Двамата ги бяха сложили в една стая. Сули се беше се претоварила и Тае трябваше да й даде лекарствата.
-Ще говоря с Джей.-каза ядосано той.
-Това им е работата. Ако бяха Корените щеше да е по-зле.Горките Текьон,Виктория и Юри. Какво ли правят?
Крис бутна Виктория на леглото. Започна да саблича ризата си, тя дънките му. След това съблече блузата и сутиена й. Двамата се целуваха,но изведнъж телефона на Крис звънна.
-Не му обръщай внимание.
-Това е служебният. Трябва.-вдигна телефона.-Какво искаш,Джей?
-Какво правиш бе?
-Ама ти сериозно ли?
-Ами няма какво да правя? Току-що свърши тренировката.
-Отиди да тормозиш Джонхюн и Лей.-и му затвори.
-Това е много добра идея.
Джогхюн си свали кърпата и тогава влезе Джонг. В първия момент потърси с какво да се закрие,но като го видя се спря.
-Ти ли си бил бе?
-Защо? Да не помисли,че е Ивон?-засмя се Джей.
-Ако беше тя щях да й се нахвърля,спокойно.-каза Джонг и се усмихна.
-И аз живея в тази стая.-излезе Лей от банята.
-За жалост. Помислих,че ще бъда сам след като Тае се махна.
-Ами не те огря.Оф,много е некомфортно с тези момичета.
-Защо?-попитаха двамата едновременно.
-Ами не може да се съблечеш без да не се притесняваш някого да влезе.-оплака се Лей.
-Абе ти какво искаш?-заяде се Джонг.-Харесай си и ти една.-засмя се.
-Дейна те гледа доста влюбено.-бутна го по рамото.
-Аде не си въобразявай.
-Започва се.-каза Джонг.
-Тя е ... Не е за мен. Аз съм пълен тъпак и как може това...
-Мило създание да хареса такъв като мен.-каза Блинг вместо него.-Ами пробвай и ще видиш.
-Я ме оставете намира.-сряза го Лей.
-Ама колко сте зле. Аз поне си имам гадже. Единият не е уверен,а другия вселява страх у момичето си.
-Я се разкарай.-хвърли една възглавница,а Джей се изсмя.
-Блинг...-погледна към пениса му.-Май думите на Джей много навътре ги взе.-изсмя се Лей.
-Ей,ей сега ще те направя още по-грозен,че Дейна няма да те погледне.-и двамата започнаха да се гонят.
Дейна влезе в стаята и видя,че Ивон се изправяше.
-Къде ще ходиш?
-Никъде,защо?
-Че и си се гримирала.-очуди се Дейна.
-След тренировката изглеждах много грозна и исках да се освежа.
-Нали знаеш,че Джонг те харесва и без това.
-Защо всичките си мислите,че го харесвам?
-Защо се контиш тогава?
-За Лей.
-Я дълеч от него. Той си е мой.
-Не мисля така.
-Абе защо се ядосваш? Какво пак ти има?
-Нищо ми няма. В идеално настроение съм.
-Виждам.
-Как може да се държи така с нея? Всички сме изтощени ама той на нея да помага.
-Сега нещо против Боа ли имаш?
-Айде престани.-влезе Кийра.- Всички знаят,че Блинг е твой.
-Ами мой ще е на кой друг.
-Тогава не говори нищо против Боа.-каза Кийра.
-Ама тя ...
-Ами престраши се и отиди при него.-предложи Дейна.
-Не знаете колко страшно беше онази вечер.-каза сериозно Ивон.-Мислех,че ще умра,но в момента,в който Джонгхюн се появи ми даде надежда,но когато видях как пие кръв...
-Добре,разбрахме.-каза Кийра и я погали по рамото.
-Но знаеш,че Джонг е искал да те защити.-каза Дейна.
-Вътрешно се боря.-каза Ивон.
-Продължавай в същия дук. А сега елате на вечеря.-каза Кийра и изчезна.
-Какво правите?-влезе Алекс.
-Ти не трябва ли да си при Джей?-погледна я Ивон.
-Защо всички си мислите,че постоянно трябва да сме заедно?-вдигна вежда.
-Ами Тае и Сули?-попита Дейна.
-Ами не всички са еднакви.-каза Алекс.-Трябва ми гланца ти.-и посочи Ивон.
-Избери си.-посочи един от панерите си.
-Защо ти е?-полюбопитства тя.
-Утре ни е свободен ден. Няма ли да излизате?-погледна ги Алекс.
-Ами ... –двете се почесоха по врата.
-Хей,има толкова красиви момчета. Възползвайте се.-намигна им Алекс.
-Ще се слушаме в съвета ти,а сега се разкарай.-каза й Ивон и я забута към вратата.
-Добре де.
Алекс излезе и отиде в спалнята си. Съблече суичъра си и Джей влезе в стаята.
-Как си,тигрице?-целуна я по бузата.
-Добре съм.
-Какво пак си се замислила?
-Ами всички искат да сме като Тае и Сули.
-Тогава аз лидер ли ще съм?
-Именно.
-Не се ядосвай, и утре ще ходим на среща.-вдигна я и я завъртя.-Какво има пак?
-Спомняш ли си,когато официално призна на всички за нас.
-Да,тогава ти още не знаеше,че излизаме.
Двамата се засмяха

Връщане назад във времето:
-Тук ще живеем.-каза Джей.
-Ама защо ще сме ...-започна Сехун.
-Защото така поискаха Корените.-веднага каза Кийра.-Ще се изтърпим.
-Искам да кажа още една новина.-привлече вниманието на всички пак Джей Парк.
-Казвай по-бързо,горещо ми е.-извика Ивон.
-Алекс,ела тук.-извика я Джей.
-Въри по-бързо.-бутна я Ивон.
Алекс плахо застана до него.
-Ние официално излизаме.-усмихна се Джей.
-Какво?-извикаха всички и Алекс.
-О,честито.-каза Кай.
-Ей,старо куче такова.-потупа го Унюк.
-Алекс...-погледна я Дейна.
-Честито!-извика Ивон и я прегърна.
-Браво,браво.-каза Сули.-Сега ще ходим на двойни срещи.-намигна й тя.
-Затова ли ще сте и вие в една стая?-попита Кристал,докато гледаше списъка.
-Да.-кимна Джей.
-Ти не си ли позволи достатъчно?-погледна го Алекс.
-Мога и още спокойно.-намигна й Джей.

-Беше голям майтап.-усмихна се Джей.-И какъв скандал ми дигна в стаята после.
-Ами не можеш да правиш такива неща.
-Вече знам.-целуна я.-Хайде да слизаме долу,защото съм гладен.
-Айде.
-Но първо ще се изкъпем.

Всички вече бяха на масата.Оставаше само да си сипят. Масата беше продълговата и правоъгълна. На централно място седяха Джей и от другата страна Кийра. В началото от едната страна сядаха вещиците,а от другата демоните,но вече не.Всеки пък като се хранеха имаше проблем. Или не достига за някого,или някой е залял нещо или някого,или има бой с храна.
-Аз ще сипя.-стана Дейна.
-Дай да ти помогна.-каза Лей.
-Не,благодаря.-усмихна му се тя и получи сритване в крака от Ивон.
-С удоволствие приема поканата ти.-обади се Ивон.
-По-добре седни,защото трепериш и ще разлееш нещо.-каза Джонг.
-Каза го човека с левите ръце.-завъртя глава Ивон.
-Абе какъв ти е проблема?-погледна я злобно той.
-Джонг,седни аз ще помогна.-каза Боа.
-Не се меси в чуждите разговори.-каза със соров глас Ивон.
-Не й говори така.-защити я Унюк.
-Ще си говоря както си искам.-погледна го студено.
-Унюк,остави я.В лошо настроение е явно и ...-започна Боа.
-Не в много добро съм,само че ти ми го развали.
-Ще престанеш ли?-блъсна по масата Унюк.
-Я леко с реакциите.-скара им се Джей.
-Писна ми да скача върху всички. Тя и Кристал.-каза Унюк.
-Какво имаш против нея?-обади се Таемин.
-Мълчи там и си гледай гаджето.-каза Джонг.
-Я не му говори така.-обади се и Сули.
-Вие ще се карате или ще ядете?-обади се Алекс.
-Ако обичаш не се прави на лидер.-каза Сехун.
-Какво?Имаш нещо против това ли?-погледна го Джей.
-Я не ми скачай веднага.-отговори му Сехун.
-МЛЪКНЕТЕ ВСИЧКИ!-извика Кийра.-Всички освен Дейна,Лей,аз,Кай,Кристал остават без вечеря.Ако кажете нещо ще ви отменя и утрешният ден.Знам,че вече ви е писнало от тренировки и че утре ще ви е първият почивен ден,но е така. Това не означава да си го изкарвате един на друг. След време ще имате повече време.Просто не знаем къде са Паладините и не е много препорачително да излизаме някъде и най-вече сами.
-Не може така.-оплака се Джей.
-Мислеш,че не мога?-зададе реторичен въпрос Кийра.
-Ей в такива моменти и аз искам да съм лидер.-обади се Ивон.
-Качвай те се горе.След като се наядем ще ядете и вие.-каза Ивон.
Всички започнаха да стават. Дейна и Ивон излязоха последни.
-Дейна...
Дейна се обърна и видя Лей,който държеше цветя зад гърба си,но ги размяткаше.
-За теб.
Цвета беше паднал от силното тресене и Лей се засрами.
-Ами ...
-Забрави.
Той тръгна,но се спъна.
-Добре ли си?-клекна до него.
-Ами .. да.-усмихна й се.-Утре...случайно.
-О за бога.Да ще излезе. Какво толкова?-измрънка Ивон.
-Искаш ли да се порасходим навън преди да седнем да ядем.-предложи Дейна.
-С удоволствие.
Двамата станаха и излязоха.
-Как ме зарязоха.
-Да излезем двамата?-попита я Джонг.
-Разкарай ми се.-отговори му и тръгна.
-Чакай.-тръгна след нея.
Двамата се гонеха,но накрая Ивон стигна стаята си и се затвори в нея,а Джонг не искаше да използва силите си,за да влезе.

Няма коментари:

Публикуване на коментар