Страници

неделя, 15 септември 2013 г.

Halloween

 

Със SHINee и EXO!

 
 
Беше нощта на Хелуин. В СМ правеха парти и бяха поканени всички kpop идоли.5SG се подготвяха за вечерта.Това беше четвъртата им година, в която бяха в СМ. Тази година трябваше да дебютират с SHINee и заради това шефът им беше казал да са навсякъде заедно. В началото не го одобряваха,но мениджърите им бяха много упорити.Затова сега трябваха да прекарат нощта  заедно и за да не им е скучно на момичетата поканиха EXO K.Те в началото мислеха,че ще дебютират с тях и затова се сприятелиха,но съдбата даде SHINee не EXO K. Както и да е.Сега в къщата на момичетата целеше хаус.
-Помощ.(крещеше Даяна,докато се опитваше да се задържи на обувките си)
-Даяно, гейшите са грациозни, а ти си падащ самолет на всеки 5 минути.(извика Калина и отиде да й помогне)
-Да ама тези гейши ги обучават от малки да вървят на тези неща.(за оплаква са Даяна)
-Да,но ти приличаш на японка.(обади се Ива)
-И какво от това?(попита Даяна)
-Айде стига.Виж колко хубаво ти стои кимоното.Изглеждаш като някакво цвете.( направи и комплимент Калина)
-Мислиш ли?(попита Даяна)
-Да. Айде сега обиколи още няколко пъти къщата.
-Оф...(и тръгна Даяна)
-Не мислиш ли,че мязам на кифла вместо на принцеса.(попита Ива докато се оглеждаше в огледалото)
-Любимият ти цвят е лилавото и затова рещихме,че и такава ще е роклята ти.(отговори й Калина)
-Да,но и очите и косата...(продължи да се оглежда в огледалото Ива)
-Много си сладка,така че престани да нервничиш.(оправи й роклята Калина)
-Како ... (извика Рери, най-малката от групата)
-Какво?(обърна се към нея Калина)
-Виж какво сладко коте съм.(извика й на среща)
-Да ти си моето черно коте.(каза Калина и боцна по носа Рери)
-А ти защо не си се облякла като вещица?(попита Рери)
-Защото нямам време от вас.(отговори й Калина)
-Ами като си лидер е така.(каза Санге)
-Да да,добре.Аз отивам да се оправя,а вие потърпете малко.
-Добре.(отговориха те в един глас)
След някъде 15 минути се звънна на вратата.
-Идвам.(извика Даяна)
-Ти докато отидеш ...(каза Ива и отвори)
-Здравейте.(каза Кай)

ЕXO и SHINee влязоха в къщата.Бяха се облекли обикновено.С риза и дънки.
-

Аве както е това от вас бе?(попита Калина)
-Ами ... не можахме да измислим нищо друго.(каза Джонгхьон,докато се почесваше отзад)
-Леле ... (каза Калина)
-Защо не сме ли добре?(попита Оню,като се опита да замаже ситуацията)
-Не!(сряза го Калина)Я ни вижте.
Чак тогава единайсете момчета огледаха петте момичетата.Калина беше си накъдрила само краищата и сега беше с повече розови кичури и тук таме се виждаха черни.Беше с черна прилепнала рокля,която имаше и деколте и й се виждаше лапичката татуировка.Беше с черни ботуши и на левия си крак беше закачила пръчка,а на десния се виждаше другата й татуировка,която представляваха тръни обвиващи кракът й. После забелязаха малката й сладка вещерска шапка закачена за косата й и беше си сложила котешки лещи.Тя беше вещица.След това забелязаха Ива.Тя беше с лилава дълга бухнала рокля.Косата й беше леко накъдрена и боядисана в лилаво и имаше малка коронка.Очите й бяха лилави. Джонгьон се усмихна,защото Ива беше много сладка. Даяна приличаше по принцип на японка,но в това синьо кимоно направо можеш да я помислиш за японка. Кимоното й беше в светло синьо и на тъмно сини цветя.Гримът и беше по малко от нормалното,но много и отиваше.
-Наистина ти отива синьото, Дани.(отбеляза Оню)
-Мерси.(зачерви се тя)
Рери беше облечена в черен котешки костюм.На ръцете си имаше огромни котешки лапички, на лицето и бяха нарисувани мустачки. Санге беше със светло оранжева рокля.Тя беше права и имаше цепка на единият крак.Косата й беше вързана на кок и в едната ръка държеше маска.
-Лелеле...ние наистина не сме се подготвили.(накрая каза Кай)
-Добре мога да ви спася.(каза им Калина)
-Моля?(появи се Чаньол)
-Хайде следвахте ме.(мина покрай него)
-Як гръб.(подхвърли Сехън)
Отзад роклята и беше нарязана и се откриваше гърбът й.
-Мерси.(натисна копчето за асансьора)Хайде.(повика им)
Слязоха долу.Имаше три вана.След 10 минути път те спряха пред малък магазин за костюми.
-Какво правим тук?(попита Суо)
-Ще вземем назаем дрехи.(каза Калина и показа ключа)Една приятелка работи тук и от тук са и костюмите ни.
Влязоха вътре и включеха лампите.
-Добре...докато пътувахме измислих кой с кого ще е.(обяви Калина)
-Моля?(изненадаха се всички)
-Така ... ето го и списъка:
                Ива с Чаньол и Таемин и Сехън
                Даяна с Оню и Д.О.
                Рари с Кий и Бекхюн
                Сенге с Мино и Суо
                Аз с Джонгхьон и Кай
Възражения?
-Не.(отговори Джонгхьон)
-Добре.Значи ще се обличаме,така че да сме еднакви.Момичета вземайте си партньорите и се оправете,а вие елате с мен.
След 45 минути всички бяха готови.Чаньол беше с бял и, тук таме лилаво, костюм.Беше с руса коса,направена на вафлички. Таемин беше с тъмно лилава,на бели точки,риза.Отгоре имаше черно палто, на което имаше закачено лилаво цвете.Дънките му бяха леко разкъсани, а кецовете му светеха.Косата му беше руса и изправена. Сехун беше с блестящо тъмно лилаво яке. Отдолу беше с леко прозрачен на черти лилав потник.Дънките му бяха отпуснати и бяха изобразени лилави кръгчета и около тях имаше бяло. Оню беше с черно кимоно,а Д.О с тъмно синьо кимоно. Кий беше с обикновена бяла блуза,на което беше изобразено коте и с черни дънки.През мястото за колана беше закрепил сивкавата си опашка,а на ръцете си беше сложил големи сиви лапички.На дясното си ухо беше сложил обица с формата на коте.На главата си беше сложил розови ушички и също си беше сложил котешки лещи. Д.О. беше шарено коте.Беше с оранжева блуза и сини дънки.Опашката му беше черна,а учичките оранжеви. Мино беше със светло оранжева риза и със сини дънки.Беше си сложил й маска. Суо беше с светло оранжев костюм и много си отиваше с Сенге. Кай беше с сребрист потник.Отгоре беше с кожено яке и бели,нацапани с черен цвят, дънки.Беше с разрошена коса и на ръката си имаше пръстена EXO. Джонгьон беше с черен потник,който по средата имаше нарисувани с червено някакви фигурки,около вратът му имаше сребристи кръгове,които приличаха на гердан.Много му седеше този потник,защото мускулите му много си личаха.Беше преметнал през рамо кожено яке и беше с бели дънки.По ръцете си имаше червени гривни,едната от която беше с шипове.
-Е .. май вече сме готови.Да отиваме.(каза Кай)
Партито можеше да се каже,че беше в разгара си.Всички бяха дошли. Фенките седяха от вън и или викаха или снимаха или и двете.Когато шестнайсетимата слязоха от колите всички започнаха да викат много силно.Първи тръгнаха Кай,Калина и Джонгьон. След тях бяха Даяна,Д.О и Оню.После бяха Ива,Таемин и Чаньол,а след тях Рари,Кий и Бекхьон.Най-накрая бяха Мино,Санге и Суо .Когато влязоха в залата повечето спряха да говорят и погледнаха към тях.
-Най-сетне дойдохте.Много се радвам,че 5GS и SHINee са заедно и много хубави костюми.(посрещна ги мениджера)
-Благодаря ви много.(каза Калина от името на групата и се поклони)
-Добре,влизайте и се забавлявайте.
Докато се усетят момичетата,момчетата бяха извикани от идулките и те трябваше да се забавляват сами.Отидоха на масата и се взеха шампанско.
-Момичета...(появи се мениджерът им)Тук има много важни хора.Има спонсори,режисьори и шефове на различни фирми.Говорете си и се постарайте да ги впечатлите.
-Добре.(казаха в един глас)
-Хайде момичета.Да си покажем костюмите.(каза Калина и тръгна към тълпата)
След определено време Калина отиде на главната терасата.
-Ох ...(облегна се)
-Хей.(появи се Кий с шампанско в ръка)Какво става?
-Много се изморих
.
-
Да,разбирам те.Спонсори,шефове...говорене.
-Имам чувството,че си изчерпах всички теми.
-Спокойно.Дори да не говорим с тях СМ ни урежда.
-Тогава защо ни карат да идваме?
-В началото не ни караха,но шефа се срещаше с другите шефове от компанията и те водеха групите си.Някой момичета от нашата фирма искаха да идват и щеше да е малко странно да идват само 4-5 момичета,затова...
-Ясно.(остави чашата си и започна да си чопли ноктите)Е ... аз ... ще..
-Калина.(хвана й ръката)
Тя настръхна и се опита да си отдръпне ръката,но Кий я притисна към балкона.
-Кий...(каза тихо тя)
-Защо трябва да забравяме онази вечер?(попита я направо)
-Защото ... не можем ...(заекваше)
-Напротив.Щом и другите могат значи,че и ние можем.
-Да,но...
-Какво?(започваше да се ядосва)
-Ако продължаваш така всички ще ни видят.(изкрещя му в лицето)
Кий се усети,че се намираха по средата на голямата тераса.Тогава хвана Калина и я издърпа настрани.
-Какво правиш?
Кий не отговори.Сега беше още по-близо до нея.
-Сега ще видиш.(отговори й простичко)
Кий се доближи до нея още повече.Докоснаха си носовете.След това Кий я целуна.Той отметна косата от рамото й после продължи да си играе с нея.След това се отдели от нея.Мина с пръст през устните й. После ги докосна с езика си и Калина му разреши да навлезе по-на вътре. Кий се усмихна перверзно и я целуна.Калина сложи ръце на гърба му и го притисна още по-близо към себе си.Те въобще не обърнаха внимание на зарята,която започна.
Даяна излезе от тълпата и тръгна по едно малко коридорче,за да се усамоти.
-Ох...(спря и се събу)Не знам как вървят тези гейши.
-Добре ли си?(появи се Оню)
-А... да.Спокойно няма ми нищо.
-Напротив виж си крака.
-Спокойно ще се оправя.Ти се връщай.
-Искаш да те оставя сама.Та ти даже хотела не познаваш.
-Да,но ... нали си лидер и трябва ...
-СМ ще се погрижи за това.Сега ела.
Оню я хвана за ръката и бавно я съпроводи до асансьора.Заведе я на една по-малка тераса.Там имаше два стола.Даяна седна,а Оню донесе една аптечка.Клекна и първо и масажира малко крака,а после и намаза пришката и постави лепенка.През цялото време Даяна седеше и ставаше все по-червена и по-червена.
-Ето готово.Сега чувстваш ли се по-добре?
-Да.Мерси,но можех и сама да го направя.
-Нали сме приятели.Не се притеснявай.(усмихна се широко)Гладна ли си?
-Моля?
-Долу има храна,но атмосферата не е подходяща.Всеки път си вземам храна и идвам тук.Е искаш ли?(подаде й една голяма чиния пълна с какво ли не)
-О..мерси.(прие я тя)
Двамата започнаха да се хранят,но не говореха.Накрая Оню реши да опита:
-Харесва ли ти?
-Да.Прав си,наистина е от атмосферата.
-Нали. Уа...виж звездите.
-Леле...
-Виж това са петимата 
TVXQ.
-
Да...касиопея.
-Ето я и моята звезда.
-Коя голямата?
-Не малката до нея.
-Това ми приличат...
-Като тези като по филмите.
-Да.
-Да...наистина са те.Много са красиви.
-Да.
-А знаеш ли коя е по-голямата?
-Не.
-Това си ти.
-Моля?Защо?
-Защото няма с кого друг да я дам.
-Ами някой от Шайни?
-Да не съм гей.
-Тогава...
-Много сме хубави двамата.
-Но защо не е обратното?Аз да съм по-малката,а ти по-голямата.
(Оню се усмихна,сведе глава,но реши да каже)-Защото ти си ми по-важна.
-Оню...
Той се наведе към нея и на милиметри от устните й.
-Оню това не е правилно.(спря го Даяна и се изправи)
-Защо да не е?Калина ще е с Кий,защо аз да не съм с теб?
-Не те ли е страх,че...
-Не ме интересуват фенките,нито СМ.(Оню се изправи)Все някога щях да се влюбя и ... това е този момент.
Оню прегърна Даяна през кръста.
-Обичам те.(усмихна й се)
Той се доближи бавно до Даяна. След това я докосна леко с устни.След като свикна реши да я целуне по-страстно. В точно този момент се появи заря.След целувката двамата седнаха,като се държаха за ръце.
Рари седеше в ъгъла и оглеждаше тълпата.
-Ей коте.Защо седиш самичко?
Появи се от някъде Таемин.
-Ами ... скучно ми е.
(той се усмихна)-Тогава защо не дойде при мен?
-Ами и ти й Кий сте еднакви. Тае знаеш много добре...
-О не и тази вечер.Моля те...не искам конско.(започна да се моли като детенце)
-Оф...просто си тръгни.
-Защо?(продължаваше с лигафщините си)
-Ще престанеш ли да се държиш като дете.
-Тогава ще започна да се държа като Джонгхьон.
-Моля?Защо като него?
-Защото разбрах,че харесваш него.(притисна я към прозореца)
-Ще ни видят.Махни се.
-Само ако дойдеш с мен.
-Добре добре.
Таемин се усмихна от извоюваната си победа.Отидоха в една по-малка стая, в която имаше диван. Раре видя,че на него има възглавница.Взе я и започна да удря Таемин.
-Ти си мислиш,че като съм най-малка от групата всичко ще ти се получава.
-Ау...и аз съм най-малък.Но действам като Джонгхьон.
-Защо като него?(продължаваше да го бие)
-Ами нали той ти е идола.Стига си ме била с тая възглавница.(хвана възглавницата й я запрати на една страна)Защо трябва да ме биеш?Развали ми прическата.(започна да си я оправя)
-Какво бебе си само.
-Да ти направя ли същото?(взе и ушичките)
-Ей дай ги.
Започнаха да се гонят из стаята. Накрая Таемин си ги сложи.
-Дай ми целувка и ще ти ги дам.(каза той и зачака)
-Няма.
-Защо?
-Защото си лигаве.
-Добре ето.(даде й ги и отиде на прозореца)
-Сега ще се цупиш ли?
-Какво те интересува?(звучеше тъжно)
-Тае, защо толкова искаш да се съберем?Може да имаш всяко момиче в Сеул.
-Да,но не мога да изляза от къщи и да се държат нормално с мен.Ти и групата ти и момчетата само се държите нормално с мен.
-И си мислиш,че...
-Не.Чувствата ми са различни към теб.Показах ти ги по толкова неща,но ти...
-Таемин...не те ли е страх от шефа?
-Не.Всъщност в началото,но момчетата ми казаха,че ще са с мен каквото и да стане.
-Таемин...
-Наистина те обичам.Не е шега.Защо не ми вярваш?
-Защото ... в гимназията ми се случи нещо подобно.Най-забавното момче от випуска ми предложи да сме заедно на бала за Хелуин и аз естествено се съгласих,но това беше един  номер. Изложи ме пред цялото даскало.
-Аз не съм такъв.
-От къде мога да знам това.
-Не изпитваш ли чувство,което те кара да ми се довериш?
-Да,но...
-Само за тази вечер...(приближи се към нея)бади моя...
Таемин я целуна страстно,а Рари се остави на него.Той спря,дръпна пердето към тях и се подпря на стъклото.Продължи с целувката вече спокоен,че никой няма да ги види.По едно време започна зарята. Рари се обърна към стъклото,а Таемин я прегърна отзад,като се наслаждаваха на пейзажа.
Сенге седеше близо до масата.Беше приключила с разговорите и се опитваше да намери някой от групата.
-Няма да ги намериш.(каза й Мино)
-Какво?
-Калина е с Кий.(посочи към терасата)Джонгхьон е с Ива на долния етаж. Оню и Даяна са на горния,а Таемин и Рари са в другата стая.
-Ясно...
-Останахме само двамата.
-Ти нямаш ли...?
-Какво?Момиче?От доста време не съм се влюбвам.Защо?Да не мислиш,че имам чувства към теб?
-Не просто...
-Извинявай,че съм толкова груб. Явно е от шампанското.Е, с кого се запозна?
-С доста хора.Имам чувството,че съм се запознала с всички важни хора.
-Запозна ли се с някой идоли?
-Да.С BigBang,Secret,Sistar,2NE1,Beast,2PM…
-Леле...наистина си добра.Аз говорих само с 7 човека.
-Защо?
-Защото ти писва.Всяка година едно и също,а и СМ ще се погрижи.
-Как така СМ?Нали трябва да говорят с вас,да разберат дали сте подходящи...
-Не е задължително.Например аз въобще не се бях запознал с режисьора на ,,To the beautiful you”,но той каза,че съм идеален.
-Може да ти е фен и да следи предаванията,в които участваш.(засмя се тя)
(Мино също се засмя)-Може.Кой ти е идола?
-Аз просто слушам песните ви,нищо повече.
-А да вярно.Ти и Рери харесвахте Super Junior.Запозна ли се с тях?
-Да.Оставаше и това да не направя.(засмяха се)
-А ...Калина кого харесва от SHINee?
-Теб и Кий.
-Значи ако бях я заговорил преди него,може би щях да имам шанс.(измънка си под носа)
-Моля?
-А не нищо.
-Но ти...
-Я виж.Започна зарята.Да отидем и да погледаме.(подеде й ръка)
-Добре.(прие я и отидоха да я гледат)
Ива седеше сама на масата и бавно доизпиваше шампанското си.
-Виждам,че вече чашата ти е празна.Искаш ли?(появи се Джонгхьон и й подаде чаша.)
-О...мерси.(пое я тя,като леко го докосна)
Джонгхьон се усмихна топло и седна до нея.
-Скучно ли ти е?
-Ами...
-Бъди честна.
-Малко...
-Малко?Аз умирам от скука.Ще дойдеш ли с мен?(изправи се и й подаде ръка)
-Ами гостите?
-СМ ще се погрижи.Те са най-добри в това.
-Ами...добре.(прие ръката му)
Това накара Джонгхьон да се усмихне още повече.Той я изправи и тръгна бавно към средата на залата.Спря се и се обърна към нея.
-Един танц...(погледна я сладко)
Точно тогава се пусна бавна песен.
(Ива се подхили)-Аз съм принцеса,а ти си вещер.
-Идеалният момент за отвличане.(каза той и си сложи едната ръка на кръста й,а с другата я хвана)
-Да,но вече ти знам плана.
-Още по-добре.Ще знаеш какво да правиш.(завъртя я един път)Да започваме преди да е свършила подходящата песен.
Двамата започнаха да танцуват като се гледаха без да се изпускат от поглед. Джонгхьон гледаше топло, тук таме сладко и не спираше да се усмихва.Ива гледаше сладко и понякога изпитателно.
-Ива,защо си скрила красивите ти очи?
-Ами...трябваше да си отиват с роклята ми.
-Май много обичаш лилавото.
-Да така е.
-Но защо не зелено?
-Моля?
-Харесвам лилавото,но харесвам още повече зеленото.
-Да,но аз се стараех да съм облечена в моя цвят,а не в твоя.Въобще защо трябва да се обличам в твоя?
-За да ме впечатлиш още повече.(усмихна се по-широко и я завъртя)
Ива се зачерви и така изглеждаше още по-сладка.Накрая музиката свърши.
-Ох най-сетне свърши.Имах чувството,че сърцето ми ще се пръсне.(помисли си тя и тръгна настрани)
-Ей, на къде си тръгнала?(дръпна я Джонгхьон)
-Ами ... аз...
-Ела с мен и без това няма какво да правиш.
Той я накара да го хване, както принцеса хваща ... принц.Двамата слязоха на долния етаж,без да обръщат внимание на другите.
-Е не е ли по-добре тук?
-Да.По-добре е от горе.
-Всяка година идвам тук.
-Голям мързел си.
(усмивката на Джонгхьон се стопи)-Защо?Не е задължително да говорим.Примерно Мино въобще не се беше срещнал с режисьора на ,,To the beautiful you”,но го поканеха да участва и то в главната роля.
-Как така?
-СМ се грижи за всичко.Това е едно от положителните неща на нашата фирма.
-А кои са другите?
-Ако ти кажа сега няма да ти е интересно после.
-Тогава какво ще правим сега?
(Джонгхьон й се усмихна насреща)-Не знам,но ще измислим нещо.
Ива се обърна напред и се загледа в града. Изведнъж усети топлота около кръста си,а после топъл въздух до врата си.Цялата стана червена,но й беше приятно.
-Какво правиш?
-Стана ми студено.(отговори й сладко)
-Тогава се качи горе и си вземи коженото яке.
-Ако продължиш да се вълнуваш така ще ти се качи кръвното.
-М..о..ля?(заекна)
-Притеснявам се за теб,нищо друго.
Джонгхьон сложи брадичката си на рамото й.
-Аз ли съм причината за това сърцебиене.
-Джонгхьон...
-Моето сърце не бие чак така...Но ... искам да ти покажа нещо.
Той я пусна и отиде в ъгъла.
-Какво правиш?
-Ще видиш.
Той отиде и след 2-3 минути пусна заря.
-УуУааааа....Много е красиво...
-Обичам те.(каза й го й я целуна по челото)
След това отново я прегърна и продължиха да гледат зарята.

Няма коментари:

Публикуване на коментар